New Bubbleroom Sweden
Bubbleroom bjuder in till presentation av delårsrapport januari – mars 2024 (MFN)

2024-04-16 08:00

New Bubbleroom Sweden AB offentliggör den 30 april 2024, klockan 08:00 sin delårsrapport för januari - mars 2024. I samband med detta håller bolaget en webbpresentation samma dag klockan 10:00 där deltagare har möjlighet att ställa frågor via chatten under presentationen.

VD Magnus Månsson och tillförordnad CFO Alexander Tossavainen presenterar och kommenterar rapporten. Efter presentationen kommer det finnas möjlighet att ställa frågor via chatten. Presentationen hålls på svenska.

Datum och tid

Tisdagen den 30 april 2024, klockan 10.00 (CEST).

Webblänk

Länk till direktsändningen https://www.finwire.tv/webcast/bubbleroom/q1-presentation-2024/

För mer information kontakta:

Magnus Månsson, CEO
magnus.mansson@bubbleroom.com
+46 70-080 76 76

Alexander Tossavainen, tillförordnad CFO
alexander.tossavainen@bubbleroom.com
+46 70-846 16 58

Om oss

Bubbleroom är en ledande e-handlare inom mode, med en tydlig ambition om att bli nummer 1 livsstilsdestination för lyxigt, glammigt och feminint mode för kvinnor. Bolagets verksamhet omfattar design och försäljning av kläder, underkläder, skor och accessoarer för den medvetna kvinnan som lever eller drömmer om ett glamoröst liv. Företaget har en hög andel egendesignade varumärken som kompletteras av starka externa varumärken. Bubbleroom samarbetar med influencers i Norden genom exklusiva designsamarbeten. Bubbleroom har sitt huvudkontor i Borås och sin primära kundbas i Norden med distribution till delar av Europa via den digitala marknadsplattformen Zalando. Bolaget är noterat på Nasdaq First North Growth Market. Bolagets Certified Adviser är Carnegie Investment Bank AB (publ).

support@mfn.se (mfn.se)
MFN - www.mfn.se