Ovzon
Inbjudan: Presentation av Ovzons rapport för första kvartalet 2024 (MFN)

2024-04-12 08:10

Ovzons delårsrapport för första kvartalet 2024 kommer att publiceras klockan 08:00 CEST fredagen den 19 april 2024. En webbsänd telefonkonferens kommer att hållas klockan 13:30 CEST samma dag.

Webbsändningen, där Verkställande direktör Per Norén och Finansdirektör Noora Jayasekara presenterar rapporten, nås via följande länk: https://www.finwire.tv/webcast/ovzon/q1-2024/

Presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängligt innan konferensen börjar på bolagets hemsida: https://www.ovzon.com/en/event/interim-report-january-march-2024/

En inspelad version av presentationen kommer att finnas tillgängligt efter websändning på samma länk.

Telefonnummer för att delta i telefonkonferensen: +46 8 5050 0829 (Slå sedan in Mötes-ID: 872 7895 6683 följt av #).

För att ställa en fråga, vänligen tryck *9 på telefonen. För att dra tillbaka frågan kan du göra det genom att trycka *9.

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Per Norén, VD, pno@ovzon.com, +1 206 931 7232
Noora Jayasekara, CFO, nja@ovzon.com, +46 70 318 92 97

För ytterligare information, vänligen kontakta:
Per Norén, VD, pno@ovzon.com, +1 206 931 7232

Om Ovzon
Ovzon erbjuder världsledande integrerade mobila satellitkommunikationstjänster, SATCOM-as-a-Service, till kunder över hela världen. Tjänsterna inkluderar satellitnät med hög datahastighet, mobila satellitterminaler, gatewaytjänster och dedikerad kundsupport. Ovzons erbjudande möter den växande efterfrågan på garanterad uppkoppling för kunder med kritiska uppdrag och höga krav på prestanda, mobilitet och resiliens, såsom Försvar, Nationell säkerhet och Offentlig säkerhet. I januari 2024 skedde den lyckade uppsändningen av Ovzons egenutvecklade geostationära satellit Ovzon 3 från Cape Canaveral i Florida, USA. Ovzon grundades 2006 och har kontor i Stockholm, Sverige, Herndon, VA och Tampa, FL i USA. Ovzon är börsnoterat på Nasdaq Stockholm Small Cap. För mer information besök www.ovzon.com.

support@mfn.se (mfn.se)
MFN - www.mfn.se