SensoDetect AB
SensoDetect deltar på BioStock event i Stockholm den 27 november (Cision)

2018-11-22 13:59
SensoDetects VD Johan Olsson kommer att göra en presentation under Biostocks event i Stockholm den 27 november. Denna presentation kommer ske på engelska då den vidare utsänds både i Europa och Nordamerika via Biostocks samarbetspartners. Presentationen kommer fokusera på SensoDetects unika teknik och planerade lanseringen.
SensoDetect arbetar med en ny unik teknik som får allt mer uppmärksamhet runt om i världen och VD Johan Olsson har därför deltagit i flera event både i Sverige och Danmark den senaste tiden så möjligheten med BioStock och deras spridning utanför hemmaregionen gör presentationen lite speciell. Presentationen kommer hållas på engelska och en del annat material kommer också att nu textas på engelska så att potentiella investerare, kunder och andra intresserade kan följa bolaget. Presentationen kommer vidares utsändas via bland annat Nyhetsbyrån Direkt (live) och Endpoint News (fördröjt för anpassning till nordamerikansk tid).  BioStock är en nyhets- och analystjänst som presenterar nordiska börsbolag inom Life Science och som riktar sig mot individer, organisationer och företag. Mer info om Biostock finns på deras hemsida; www.biostock.se "Det är alltid spännande att få möjligheten att presentera vårt bolag och de framsteg vi gjort och sprida info om den kommande lanseringen som vi ser framför oss inom kort. Sen är det extra intressant i detta fall då presentationen dels kommer hållas på engelska men framför allt att spridningen är långt utanför Sverige vilket öppnar upp för nya och spännande möjligheter som jag ser det och det vill vi ju absolut ta vara på!", säger VD, Johan Olsson, SensoDetect AB (publ.)

SensoDetect - I dag