Eyeonid Group AB
EYEONID GROUP AB (publ): Tecknar avtal med strategisk kund avseende B2B-tjänsten (Cision)

2024-04-24 08:30
Eyeonid Group har tecknat avtal med Devtech Group avseende B2B-tjänsten Enterprise. Detta är det största enskilda avtalet hittills för nya B2B-tjänsten som hade officiell säljstart i april och omfattar bevakning av upp till 100 anställda inom Devtech Group. Dessutom har Eyeonid Group och Devtech Group nu inlett diskussioner om att erbjuda EyeonIDs tjänster även till Devtechs nuvarande kundbas, vilket öppnar upp för fler potentiella partners inom White Label.

Devtech Group som tillhandahåller innovativa digitala tjänster och cloud baserade lösningar har ett stort antal välrenommerade företag och varumärken i sin kundgrupp. Denna kundgrupp får nu Eyeonid Group en möjlighet att börja bearbeta tack vare detta samarbete.

"Vi har precis tecknat vårt största B2B avtal sen vi lanserade B2B-tjänsten, tack vare vår nära relation med DevTech har vi nu även inlett en diskussion för att kunna erbjuda EyeonID's tjänster även till deras nuvarande kunder och öppnar därför upp för fler White Label möjligheter för EyeonID." Säger Fredrik Björklund, styrelseordförande i Eyeonid Group.

Fredrik Björklund, styrelseordförande, Eyeonid Group AB (publ.)

E-post: fredrik.bjorklund@eyeonid.com

Om EyeonID

Eyeonid Group AB (publ) grundades 2015 och är en SaaS-leverantör som genom egenutvecklad teknologi för insamling, analys och paketering av data utvecklar och säljer smarta lösningar som gör livet på internet enklare och tryggare för människor, företag och organisationer. Bolaget tillhandahåller affärslösningar inom IT säkerhet, integritetsskyddande tjänster och AI baserade datalösningar. Dessa riktas i första hand mot B2B marknaden i Europa för branscher som t.ex. bank, försäkring, telekom och hosting.

Eyeonid Group - I dag