ZignSec
ZignSec tecknar kundavtal med Fitness24Seven (MFN)

2024-04-04 08:00

ZignSec har signerat ett kundavtal med Fitness24Seven, en av Nordens största gymkedjor. Genom detta samarbete kommer gymkedjan att dra nytta av ZignSecs identifieringslösningar för att effektivisera registreringsprocessen av nya kunder. Implementeringen kommer inledningsvis att äga rum i Sverige, Finland och Norge.

Parallellt med att Fitness24Seven fortsätter sin globala expansion, omfattar detta avtal planer på att utvidga partnerskapet till att innefatta lösningar för kontoregistrering av kunder i Thailand och Colombia i enlighet med deras strategiska tillväxtplaner.

"Detta partnerskap betonar det växande behovet av identitetsverifiering och visar dess värde utöver de traditionellt reglerade branscherna, inklusive områden såsom fitness. Det speglar vårt åtagande att bygga starka kundrelationer och understryker vårt mål att utvecklas och växa tillsammans.” – Glenn Mac Donald, VD, ZignSec

För mer information, vänligen kontakta:
Glenn Mac Donald, VD
glenn.macdonald@zignsec.com

Om ZignSec
ZignSec är en teknikkoncern inom den starkt växande RegTechbranschen. Bolaget tillhandahåller en SAAS-plattform med digitala realtidslösningar för kundkännedom och ID-verifiering med global räckvidd. Lösningarna används av företag som i sin tur kan optimera sina processer för ”onboarding” av såväl bolagskunder som konsumenter och samtidigt säkerställa regelefterlevnad till ständigt föränderliga lokala och globala regulatoriska krav inom kundkännedom (KYC) och åtgärder mot penningtvätt (AML).

Nasdaq First North (ZIGN)
Certified Adviser: Eminova Fondkommission AB, Tel: +46 8 684 211 00

support@mfn.se (mfn.se)