Izafe Group
iZafe Groups styrelseledamot Bosse Johansson köper 800 000 aktier (MFN)

2023-12-01 15:45

iZafe Groups styrelseledamot, Bosse Johansson, har igår förvärvat 800 000 B-aktier i bolaget till ett värde av 216 000 SEK (0,27 kr/st).

Det var igår, den 30 november, som förvärvet genomfördes. Bosse Johanssons totala aktieinnehav i iZafe är nu dessa 800 000 B-aktier.

"Att förvärva aktier i iZafe är ett steg som visar på min tillit till bolagets riktning och potential. Jag ser fram emot att fortsätta bidra till vår gemensamma framgång och att stödja bolagets utveckling." säger Bosse Johansson.

Anders Segerström, Verkställande Direktör
Mail: anders.segerstrom@izafegroup.com
Mobilnummer: +46 70-875 14 12

iZafe Group AB (publ.)
David Bagares gata 3

E-post: ir@izafegroup.com
www.izafegroup.com
eucaps.com/izafe-group

Om iZafe Group AB (publ.)

iZafe Group är ett Life Science bolag som bedriver forskning, utveckling och marknadsföring av digitala medicinska lösningar och tjänster för tryggare läkemedelshantering i hemmet.

Bolaget leder utvecklingen av digital läkemedelsdispensering genom läkemedelsroboten Dosell samt SaaS-lösningen och den uppkopplade dosettasken Pilloxa. Bolagets lösningar minskar risken för felmedicinering i hemmet, ökar följsamheten, avlastar den offentliga vården, ökar livskvaliteten för patienter samt skapar en tryggare miljö för anhöriga.

Kunderna utgörs av privatpersoner, läkemedelsbolag samt offentliga och privata vårdgivare i Sverige, Norden och globalt. iZafe Group säljer primärt via väletablerade partners som redan besitter långa och djupa kundrelationer med de prioriterade kundgrupperna. Huvudkontoret ligger i Stockholm.

iZafe Group AB är noterat på Nasdaq First North Growth Market sedan 2018. Mangold Fondkommission AB är bolagets Certified Adviser. Ytterligare information finns på www.izafegroup.com

Bifogade bilder

Bosse Johansson