Izafe Group
iZafe Group presenterade på Stora Aktiedagarna (MFN)

2023-11-30 15:15

iZafe Groups VD Anders Segerström presenterade bolaget på Aktiespararnas evenemang Stora Aktiedagarna den 29 november. Presentationen innehåller bland annat uppdateringar kring förvärvet av Pilloxa, vad vinsten av upphandlingen i Sverige innebär samt status för Dosells befintliga marknader.

Presentationen kan du se här.
Du hittar även denna presentation samt tidigare presentationer här.

Anders Segerström, Verkställande Direktör
Mail: anders.segerstrom@izafegroup.com
Mobilnummer: +46 70-875 14 12

iZafe Group AB (publ.)
David Bagares gata 3

E-post: ir@izafegroup.com
www.izafegroup.com
eucaps.com/izafe-group

Om iZafe Group AB (publ.)

iZafe Group är ett Life Science bolag som bedriver forskning, utveckling och marknadsföring av digitala medicinska lösningar och tjänster för tryggare läkemedelshantering i hemmet.

Bolaget leder utvecklingen av digital läkemedelsdispensering genom läkemedelsroboten Dosell samt Saas-lösningen och den uppkopplade dosettasken Pilloxa. Bolagets lösningar minskar risken för felmedicinering i hemmet, ökar följsamheten, avlastar den offentliga vården, ökar livskvaliteten för patienter samt skapar en tryggare miljö för anhöriga.

Kunderna utgörs av privatpersoner, läkemedelsbolag samt offentliga och privata vårdgivare i Sverige, Norden och globalt. iZafe Group säljer primärt via väletablerade partners som redan besitterlånga och djupa kundrelationer med de prioriterade kundgrupperna. Huvudkontoret ligger i Stockholm.

iZafe Group AB är noterat på Nasdaq First North Growth Market sedan 2018. Mangold Fondkommission AB är bolagets Certified Adviser. Ytterligare information finns på www.izafegroup.com

Bifogade bilder

Stora Aktiedagen