Freetrailer
Freetrailer Group A/S udvider aktiekapitalen med nominelt DKK 158.061 (Cision)

2022-03-25 09:00
Medarbejderne i Freetrailer udnytter 210.748 af i alt 301.761 Warrants i Freetrailer Group A/S og modtager 210.748 aktier med en nominel værdi på 158.061.

Bestyrelsen i Freetrailer Group A/S besluttede tilbage i 2019 i henhold til selskabets vedtægter § 4b at tildele medarbejderne i Freetrailer koncernen i alt 301.761 warrants i Freetrailer Group A/S. Medarbejderne har i forlængelse heraf besluttet at udnytte sin fortegningsret, der følger af disse warrants til at få udstedt 210.748 nye aktier i Freetrailer Group A/S med en nominel værdi på DKK 158.061. Tegningskursen for de 210.748 aktier er på 4 svarende til børskursen tilbage i 2019, og den samlede købspris er således 842.992.

Selskabskapitalen udgør herefter DKK 7.127.475 med et samlet antal aktier på 9.503.300

”Alle medarbejder i Freetrailer har en stor andel i den succes, som Freetrailer har oplevet siden sin børsintroduktion i 2018, og det er glædeligt at medarbejderne med disse Warrants programmer også kan deltage i Freetrailers udvikling” siger Group CEO Philip Filipsen

Freetrailer Group - I dag