LOHILO Foods AB
Lohilo Foods tidigarelägger publicering av delårsrapport för tredje kvartalet 2021 (Cision)

2021-10-26 11:05
Lohilo Foods AB (publ) har beslutat att tidigarelägga publicering av delårsrapporten avseende det tredje kvartalet 2021 med anledning av tidigare offentliggjord företrädesemission. Nytt datum för publicering är tisdagen den 2 november 2021 kl 08:30. Tidigare aviserad tidpunkt var onsdagen den 24 november 2021.

För ytterligare information kontakta:

Richard Hertvig, vd, richard@lohilofoods.com, +46 70 886 94 44

Pressmeddelande Växjö, 26 oktober 2021

Om Lohilo Foods AB (publ)

Lohilo Foods AB (publ), som grundades 2008, är ett foodtech-bolag med rötter i Småland. Bolaget startade som en glassproducent med målsättningen att bli ett av de största glassbolagen i Norden. Sedan april 2019 har bolaget även etablerat sig inom torrvarusegmentet med produkter inom functional food. Kända varumärken i produktportföljen inkluderar bl.a. LOHILO, Superfruit, Alvestaglass, Halo Top och Häagen-Dazs.

Nylandavägen 2, 352 50 Växjö | Org.nr: 556740-7050 | Tel: 0470-72 91 78 | lohilofoods.com | info@lohilofoods.com

”Bolag vars aktier är upptagna till handel på Nasdaq First North Growth Market måste ha en Certified Adviser. För Lohilo Foods innehar FNCA Sweden AB, som nås på info@fnca.se respektive 08-52800399, uppdraget som Certified Adviser.”

Lohilo Foods - I dag