Invajo Technologies
Fler prestigekunder ansluter sig till Invajo (MFN)

2021-07-12 08:30

Sparbanken Skåne, Radisson Blu Scandinavia Hotel och Münchenbryggeriet är några av de mer namnkunniga företagen som sällar sig till den redan långa raden av högprofilerade kunder som använder Invajo för sina event och konferenser.

Alla kunder är lika viktiga för oss men det går inte att bortse från betydelsen av att kända varumärken som Sparbanken Skåne, Radisson Blu Scandinavia Hotel och Münchenbryggeriet med sina höga krav på säkerhet, användarvänlighet och profilering väljer Invajo, säger Love Carlsson tf VD på Invajo.

Jessica Rivle ”Hotelldirektör” på Radisson Blu Scandinavia Hotel kommenterar: Vi valde Invajo eftersom vi just nu genomför en omfattande sommarkampanj i sociala medier, och då är det viktigt att vi har en systemleverantör som erbjuder en användarvänlig bokningssida men som också hanterar bokningar med kortbetalning av hotellrum som ligger utanför vårt ordinarie system.

Jonas Henriksson, General Manager Münchenbryggeriet kommenterar:  Event- och konferensverksamheten är vår kärnverksamhet och nu när allt kommer igång igen vill vi vara säkra på att vår systemleverantör står upp för de höga krav vi har på användarvänlighet och säkerhet oavsett format, det vill säga live eller interaktivt. Invajo känns därför som ett givet val för oss.

Love Carlsson igen: Vi ser nu hur bokningsläget på fysiska event tilltar i takt med att restriktionerna lättar. Utöver nya kunder som nämnts ovan märker vi också att många av de kunder som pausade sin eventverksamhet helt under pandemin nu återvänder i allt högre utsträckning och vi ser med spänning framemot en eventintensiv höst där vi står väl rustade att hantera såväl fysiska, digitala som hybrida event.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Love Carlsson, tf CEO, Invajo Technologies AB
E-post: love.carlsson@invajo.com

Mickaela Persson, Försäljningschef, Invajo Technologies AB
E-post: mickaela.persson@invajo.com
Telefon: +46 072 97 21 777

Om Invajo
Invajo erbjuder unika tjänster för effektiv och smidig digital hantering av bokningar, inbjudningar
och events. Vi hanterar hela flödet åt våra kunder och detta oavsett om det gäller ett digitalt eller
fysiskt arrangemang. Våra tjänster används av alltifrån stora internationella företag till enskilda
individer och vi finns tillgängliga globalt.

För mer information, se Invajos hemsida www.invajo.com

Bolagets Certified Adviser är Eminova Fondkomission AB | 08-684 211 00 | info@eminova.se

support@mfn.se (mfn.se)
MFN - www.mfn.se