Stockholm Corporate Finance
Stockholm Corporate Finance: Stockholm Corporate Finance 13e Life Science Kapitalmarknadsdagar (beQuoted)

2021-03-25 10:15
STOCKHOLM CORPORATE FINANCE 13E LIFE SCIENCE KAPITALMARKNADSDAGAR Intresset var stort för Stockholm Corporate Finance Life Science-dagar som arrangerades för 13e året i rad i samarbete med Financial Hearings den 23 och 24 mars 2021. Dagarna genomfördes i digitalt format och sändes i realtid på webben. Moderator var Charlotte Stjerngren, Partner Cord Communications och Lars Frick, Börsveckan. Presentationerna finns tillgängliga genom att klicka på respektive bolagsnamn. Ascelia Pharma https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-ascelia-pharma Dignitana https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-dignitana Doxa https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-doxa Episurf Medical https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-episurf-medical GPX Medical https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-gpx-medical Iconovo https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-iconovo Initiator Pharma https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-initiator-pharma Kancera https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-kancera Kontigo Care https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-kontigo-care Medfield Diagnostics https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-medfield-diagnostics NeoDynamics https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-neodynamics Orexo https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-orexo Q-Linea https://tv.streamfabriken.com/2021-03-24-q-linea Qlucore https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-qlucore QuiaPeg Pharmaceuticals https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-quiapeg Respiratorius https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-respiratorius Takura https://tv.streamfabriken.com/2021-03-23-takura Bolagens presentationer finns också tillgängliga via nedanstående länk https://stockholmcorp.se/videolankar-till-bolagspresentationer-stockholm-corporate-finances-life-science-dagar/ https://stockholmcorp.se/videolankar-till-bolagspresentationer-stockholm-corporate-finances-life-science-dagar/ För mer information kontakta; Otto Rydbeck, Verkställande direktör, tel 08-440 56 40, otto.rydbeck@stockholmcorp.se mailto:otto.rydbeck@stockholmcorp.se Följande dokument kan hämtas från beQuoted Stockholm Corporate Finance Pressrelease 2021-03-25.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=42008 Om Stockholm Corporate Finance AB Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 49 M&A-rådgivare och investmentbanker i 36 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se http://www.stockholmcorp.se

- -

- -