Shortcut Media AB
Oddway Film vinner ramavtal med globalt techföretag värt 1,8 Mkr över fem månader (Cision)

2020-10-23 11:35
Oddway Film, dotterbolag till Shortcut Media Group (SMG), har vunnit ramavtal med ett globalt, ledande techföretag värt ca 1,8 Mkr över fem månader med start i oktober. Efter fem månader ska översyn göras, vilket vid positivt utfall kan leda till ett löpande avtal.

- Fantastiskt roligt för Oddway. Att vi fått förtroendet att jobba med en av världens ledande digitala plattformar är oerhört inspirerande, säger David Stenberg, VD för Oddway Film.

Om Oddway Film & Television

Oddway Film är ett prisbelönt, Göteborgsbaserat filmproduktionsbolag som kombinerar kreativitet och strategi, från idé till färdig film. Oddways specialitet ligger i välproducerad reklam-, brand-, imagefilm med stort fokus på storytelling. Det är ett av Västsveriges mest framgångsrika produktionsbolag med såväl byrå- som slutkunder - däribland IKEA, Volvo Cars, Essity, Göteborgs Stadsmission och Stena-koncernen. Mer information finns på www.oddway.se.

Om Shortcut Media Group

Shortcut Media Group är en av Sveriges ledande, oberoende samt mest prisbelönta produktionsgrupper och producerar bl.a. reklam- och företagsfilm, trailers, utbildningsfilm, animerad film, promos, livesändningar samt tillhandahåller postproduktion. Gruppen består av varumärkena Bond Street Film, Oddway Film, Shortcut Produktion och Frost Studio. Mer information finns på www.shortcutmedia.se.

För ytterligare information vänligen kontakta:

David Stenberg

VD, Oddway Film

david@oddway.se

0735-544 49 01

Denna information är sådan som Shortcut Media AB är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 23 oktober 2020.

Shortcut Media - I dag