Greater Than
Analyst Group: Intervju med Sten Forseke på Greater Than (Cision)

2020-05-27 13:40
Analyst Group intervjuar Sten Forseke på Greater Than i samband med bolagets Q1-rapport. I intervjun berättar Sten mer om bolagets fokus just nu och hur bolaget ser på framtiden samt vad en investerare bör bevaka extra under 2020.

Se intervjun här

Frågor:

1. Kvartalsrapporten för Q1-20 är presenterad och vi befinner oss nu i slutet av maj. Om du skulle sammanfatta vad du är mest nöjd med respektive mindre nöjde med såhär långt under 2020, vad skulle du vilja lyfta fram då?

2. Kan du berätta lite mer om hur du ser på nuläget i er verksamhet idag samt berätta vad ni kommer att fokusera mest på under de närmaste veckorna?

3. Covid-19 får såklart stor påverkan på samhället och världsekonomin. Om du skulle försöka blicka lite längre framåt, säg 12-24 månader, hur tror du att Greater Than och er adresserbara marknad kommer att påverkas, eventuellt förändras och se ut på sikt?

4. Om du för en investerare skulle belysa något som är extra intressant att bevaka under resten av 2020 gällande Greater Than, vad skulle det i sådana fall vara?

Om Analyst Group: Ett av Sveriges främsta analyshus med fokus på små och medelstora börsbolag.
Läs mer om Analyst Group här: https://www.analystgroup.se/om-oss/

Det här ett pressmeddelande från Analyst Group angående publicering av intervju på Greater Than. Läsare kan anta att Analyst Group har mottagit ersättning för att framställa kommentaren. Uppdragsgivaren har inte haft någon möjlighet att påverka de delar där Analyst Group har haft åsikter om Bolaget, framtida värdering eller annat som skulle kunna tänkas utgöra en subjektiv bedömning.

Greater Than - I dag