North Media
Ny direktør for North Media Aviser (GlobeNewswire)

2019-11-08 09:58

Selskabsmeddelelse nr. 18-19
8. november 2019

Vicedirektør Lasse Wulff Hansen overtager i dag 8. november 2019 stillingen som administrerende direktør for North Media Aviser A/S. Lasse afløser Steen Gede, som siden 28. februar 2019 har været først konstitueret direktør og siden 1. maj administrerende direktør for North Media Aviser A/S. Afløsningen sker i takt med, at der er sat et nyt og stærkt ledelsesteam op, som Lasse Wulff Hansen også har været en del af.

”Vi mener, at Lasse er den rette mand for at drive de stærke ugeaviser i København og Nordsjælland samt Helsingør Dagblad og derudover udvikle avisernes digitale produkter. Derfor har vi lavet aftale med Steen om, at han fratræder og at Lasse overtager som direktør. Steen Gede har udført et godt arbejde for North Media Aviser A/S og tidligere også i mange år som bestyrelsesmedlem i North Media A/S, og det takker vi ham for” siger Mads Dahl Andersen, bestyrelsesformand for North Media A/S.

I forbindelse med ansættelsen som administrerende direktør for North Media Aviser A/S indtræder Lasse Wulff Hansen også i direktionen for North Media A/S. Direktionen i North Media A/S består herefter af Kåre Stausø Wigh, Lasse Ingemann Brodt, Henrik Løvig Jensen, Jannik Bray Christensen og Lasse Wulff Hansen.

Bestyrelsesformand Mads Dahl Andersen, mobil 20 42 09 85.

North Media - I dag