Waturu Holding
Waturu Holding A/S indgår salgsagent-aftale (GlobeNewswire)

2019-10-01 15:47

Selskabsmeddelelse nr. 17
Vejle, 1. oktober 2019

For at underbygge WATURU´S vækstplan 2023, med forventning om en omsætning på +100 mio. kr., er der dags dato indgået en salgsagent-aftale. Formålet er at sikre at der løbende indgås nye aftaler om brug af WATURU’S vandteknologi internationalt.

Aftagerne er virksomheder der i dag gør brug af traditionel varmelegeme-teknologi, UV lys eller andre tilsvarende teknologier til henholdsvis opvarmning af vand eller vandbehandling.

WATURU’S miljørigtige vandteknologi er innovativ og har potentiale til at “disrupte” forskellige brancher. OEM kunder kan opnå en række fordele som forbedret effektivitet, CO2 besparelser  og mindre miljøbelastning, ved at benytte teknologien i produkter eller løsninger til både private og industrien.

Forventninger

Salgsagent-aftalen forventes at tilvejebringe minimum 2 aftaler med virksomheder med internationalt salg inden 31.12.2020. Potentielt vil disse aftaler kunne bidrage til WATURU´S vækstplan 2023.

Aftalen

Salgsagent-aftalen sikrer at flere agenter, aktivt og uden faste omkostninger for WATURU, arbejder professionelt med at præsentere WATURU´S teknologi for internationale OEM samarbejdspartnere. Dette vil muliggøre internationale salgsaftaler for WATURU.

Som eksempel arbejder agenterne på, at indgå aftale med en anerkendt international producent af vaskemaskiner, der ved brug af WATURU`S teknologi kan opnå en hurtigere vask, forbedret effektivitet og andre fordele.

Et andet eksempel er en producent med internationalt salg af nødbrusere, der ved brug af WATURU´S teknologi kan sikre rent og tempereret vand til skylning i forbindelse med en ulykke.

Salgsagent-aftalen er gældende i 5 år.

Yderligere oplysninger:
CEO Toke Reedtz, tlf.: +45 5188 1262, e-mail: toke@waturu.com
CFO Michael Nørgaard, tlf.: +45 2720 6214, e-mail: mn@waturu.com

Waturu Holding A/S
Sjællandsgade 32
7100 Vejle

Västra Hammen Corporate Finance AB
Per Lönn, tlf. +46 40 200 255
Jungmansgatan 12 211 11 Malmö Sweden
www.vhcorp.se

Nasdaq First North Growth Market vigtige links:

Hjemmesiden: