MultiDocker
MultiDocker vinner utökad stororder i USA/ MultiDocker receives an expanded order for the US market (beQuoted)

2017-01-10 11:12
MULTIDOCKER VINNER UTÖKAD STORORDER I USA/ MULTIDOCKER RECEIVES AN EXPANDED ORDER FOR THE US MARKET MultiDocker har vunnit en tilläggsorder till ett tidigare avtal för maskiner som ska levereras till USA. Den tidigare ordern om ca 3 500 000 EUR utökas med en tilläggsorder om ca 2 000 000 EUR, vilket innebär att ordern nu totalt uppgår till 5 500 000 EUR. Köpare är MultiDockers partner i USA, Process INC. MultiDocker has received an additional order to a previous contract for machines to be delivered to the US. The previous order, valued at approx. EUR 3 500 000, is expanded with an additional order valued at approx. EUR 2 000 000, making a total of approx. EUR 5 500 000. Buyer of the machines is MultiDockers partner in the US, Process INC. Norrköping 2017-01-10 För ytterligare information kontakta: Percy Österström VD, MultiDocker Cargo Handling AB 070-531 96 03 percy.osterstrom@multidocker.com mailto:percy.osterstrom@multidocker.com Följande dokument kan hämtas från beQuoted MultiDocker Pressrelease 2017-01-10.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=19317 Om MultiDocker MultiDocker Cargo Handling AB är ett svenskt bolag verksamma på en global marknad. MultiDocker utvecklar, tillverkar och säljer maskiner och logistiklösningar för materialhantering i hamnar och terminaler. Bolaget verkar i ett segment med god tillväxt och potential för effektivitets- och miljöförbättringar. Multidocker har ett nära samarbete med Caterpillar, världens största tillverkare av stora anläggningsmaskiner.