Oniva Online Group Europe
Online Groups VD avgår (Cision)

2015-10-12 08:30
Stockholm, Oniva Online Group Europe AB publ, (ONG): Styrelsen och VD Jakob Söderbaum har i samförstånd kommit överens om att han lämnar VD-rollen av privata skäl. Styrelsen för Online Group har beslutat att säga upp avtalet med Jakob Söderbaum som lämnar samtliga engagemang inom koncernen idag.
Styrelsen har beslutat att utse CFO Thomas Broberger till tillförordnad VD. Thomas Broberger fortsätter som CFO parallellt med uppdraget som tillförordnad VD. Styrelsens ordförande Lars Wahlström engageras operativt fram tills ny VD är på plats. Verksamheten utvecklas enligt plan och rapport för Q3 lämnas den 28 oktober.   För mer information, kontakta: Lars Wahlström, styrelsens ordförande Mobil: 070-602 09 90 Mail: ir@onlinegroup.com eller lars.wahlstrom@valuebuilder.se Information är sådan som Oniva Online Group Europe AB (publ), org.nr 556264-3022, är skyldig att offentliggöra enligt Nasdaq First North Nordic rulebook och/eller lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument.

Binero Group - I dag