Oboya
Oboya ingår ett strategiskt avtal med samarbetspartner (Cision)

2015-08-26 09:37
Oboya Horticulture industries AB har tecknat ett strategiskt partnerskap med Beijing KingPeng International Hi-Tech Co Ltd i Kina. KingPeng är internationellt välkända för sina funktionella produkter, sin högklassiga design, konstruktion och tjänster. KingPeng har stora kunder i Kina liksom många internationella kunder på större marknader. Genom partnerskapet kommer Oboya tillsammans med KingPeng erbjuda ett komplett produktsortiment till odlingsindustrin – torv, coco peat, etiketter, blomstervagnar, konstgödsel, krukor, förpackningsmaterial och etc. I framtiden kommer Oboya och KingPeng dela försäljningskontor i Kina, delta i mässor för att uppnå effektivitetsvinster och erbjuda kunden One-Stop-Shopping tjänster. För mer information, vänligen kontakta: CEO Robert Wu, tel + 46 73 5630935 Kort om Oboya Horticulture Industries AB Oboya Horticulture har som mål att bli en av världens ledande totalleverantörer inom dagliga förbrukningsvaror för blom-, växt-, grönsaks- och örtodlare, samt logistikföretag. Bolagets kunder är ofta odlare eller distributörer. Tillverkning av produkterna sker i Kina, Polen och Kenya. Totalt har Oboya Horticulture Industries AB 421 personer anställda. Huvudkontoret ligger i Lerum, strax utanför Göteborg.

Oboya B - I dag

3-mån stibor - -