DELÅRSRAPPORTERING 3. KVARTAL 2014 (Nasdaq OMX)

2014-11-07 15:22
Dato: 7. november 2014 Årets meddelelse nr. 23 - 2014 Selskabsmeddelelse nr. 23 - 2014 Bestyrelsen for Blue Vision A/S har den 7. november 2014 behandlet og godkendt delårsrapporten for perioden 1. januar – 30. september 2014. Delårsregnskabet er ikke revideret eller reviewet af selskabets revisor. Resume Blue Vision koncernen realiserede i perioden 1. januar – 30. september 2014 et resultat af fortsættende aktiveter efter skat på -5.263 tkr. (1. januar – 30. september 2013: -68.806 tkr.). Koncernens egenkapital pr. 30. september 2014 udgjorde -73.232 tkr. (30. september 2013: -38.526 tkr.). Resultatet følger de stillede forventninger til perioden. Blue Vision koncernen har ikke foretaget investeringer i nye ejendomsprojekter i 2014. Hovedpunkter (3. kvartal 2014) -- Den 11. juli 2014 foretog selskabet et direktørskifte og Staffan Mattson tiltrådte som administrerende direktør i stedet for Morten Jensen. Begivenheder efter delårsperiodens udløb. Der er ikke indtrådt begivenheder efter delårsperiodens udløb. Hellerup, den 7. november 2014 Blue Vision A/S Claus Abildstrøm Staffan Mattson Bestyrelsesformand Direktør Kontaktperson – Investor Relations På Blue Vision A/S' hjemmeside www.blue-vision.dk findes yderligere informationer og samtlige offentliggjorte meddelelser. Forespørgsler vedrørende relationer til investorer og aktiemarkedet kan desuden rettes til: Staffan Mattson Telefon: +45 4333 0705 E-mail: info@bluevision.dk