Prime Living
Prime Living förbereder en notering på NASDAQ OMX First North och kallar till extra bolagsstämma (beQuoted)

2014-04-17 09:00
PRIME LIVING FÖRBEREDER EN NOTERING PÅ NASDAQ OMX FIRST NORTH OCH KALLAR TILL EXTRA BOLAGSSTÄMMA Prime Living har inlett arbetet med en notering av Bolagets aktier på NASDAQ OMX First North. Med anledning härav har styrelsen beslutat att kalla till extra bolagsstämma, bl.a. för anpassning av Bolagets bolagsordning till de lagar och regler som då blir tillämpliga. Bolagsstämman kommer hållas den 25 april 2014 klockan 15:00 i Bolagets lokaler på Sturegatan 32 i Stockholm. Kallelse till extra bolagsstämma bifogas. Stockholm 17 april 2014 För mer information, vänligen kontakta: Jan Severa, VD Prime Living AB, +46-8-410 491 33 jan.severa@primeliving.se mailto:jan.severa@primeliving.se Certified Advisor Mangold Fondkommission AB (556585-1267) Box 55691 102 15 Stockholm Telefon: +46 8 503 015 50 www.mangold.se http://www.mangold.se/ Följande dokument kan hämtas från beQuoted Prime Living Pressrelease 2014-04-17.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=12608 Prime Living Kallelse till extra bolagsstämma.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=12607 Om Prime Living: Prime Living utvecklar lönsamma studentbostäder i den nordiska marknaden med ett unikt koncept som ger kortare produktionstider och lägre kostnader. Målet är att 2015 nå en årsproduktion om ca 1000 lägenheter och att därigenom bli en av de ledande aktörerna på den nordiska marknaden.