Det First North-listade reklambyråkonglomeratet The Marketing Group omsatte 7,3 miljoner euro under det fjärde kvartalet, och 15,8 miljoner euro under helåret 2016.
Det framgår av bokslutskommunikén, där jämförelser med föregående år saknas för det nylistade och genom förvärv kraftigt växande bolaget.
Rörelseresultatet före av- och nedskrivningar, ebitda, uppgick till 1,2 miljoner för kvartalet och 2,3 miljoner för helåret, och nettoresultatet blev 1,1 respektive 2,0 miljoner euro.
Helårsresultat per aktie blev 0:11 euro. Ingen utdelning föreslås.
Bolaget listades på First North den 9 juni, och sedan dess har 13 reklambyråer förvärvats. Vid årsskiftet uppgick antalet byråer till 17.
The Marketing Groups grundare Jeremy Harbour avgår från befattningen som arbetande styrelseordförande.
Ny styrelseordförande, ej arbetande sådan, blir Don Elgie, med bakgrund inom marknadsföringsbranschen som exempelvis vd för marknadsföringsföretaget Creston under 2001 till 2004.
Samtidigt har Mike McElhatton utsetts till ny finanschef med omedelbar verkan.