TCM Group
TCM Group A/S: Storaktionærmeddelelse (GlobeNewswire)

2022-05-10 12:30

SELSKABSMEDDELELSE

Nr. 138/2022

Tvis, 10. maj 2022

Storaktionærmeddelelse
TCM Group A/S ("Selskabet") kan med henvisning til Kapitalmarkedslovens § 30 oplyse, at Paradigm Capital Value LP har meddelt, at de besidder 473.447 aktier i Selskabet svarende til 5,2% af aktiekapitalen og stemmerettighederne.

For yderligere information kontakt venligst:
CEO Torben Paulin, TCM Group A/S, på tlf. +45 97 43 52 00

Om TCM Group
TCM Group er Skandinaviens tredjestørste producent af køkkener, badeværelses- og opbevaringsmøbler. Produkterne er designet og produceret i Danmark og er rodfæstet i en stolt tradition for kvalitet og solidt håndværk. TCM Group fører en multibrand-strategi, hvor Svane Køkkenet er det primære brand, mens de øvrige brands er Tvis Køkkener og Nettoline. Samlet dækker disse brands hele prisspektret, og de sælges gennem ca. 140 forhandlere i Danmark og resten af Skandinavien. TCM Group sælger desuden køkkener som private label gennem byggemarkedskæder i Danmark og uafhængige køkkenforretninger i Norge. TCM Group er leverandør til den 45% ejede e-commerce køkkenvirksomhed Celebert, som opererer gennem de forskellige brands kitchn.dk, billigskabe.dk, Celebert og Just Wood. Yderligere oplysninger fås på hjemmesiden www.tcmgroup.dk.

Vedhæftet fil

TCM Group - I dag