John Mattson Fastighetsföretagen AB
John Mattson bjuder in till presentation av delårsrapporten Q2 2021 den 19 augusti 2021 kl. 10.00 (Cision)

2021-08-05 14:00
John Mattson bjuder in till webbsänd telefonkonferens torsdagen den 19 augusti kl.10.00 med anledning av att bolagets delårsrapport för januari-juni 2021 publiceras kl. 08.00 samma dag.

Investerare, kapitalförvaltare, aktieanalytiker, media och andra intresserade välkomnas att delta i konferensen där vd Siv Malmgren och ekonomi- och finanschef Maria Sidén kommenterar perioden och resultatet för Q2 2021. Ingen föranmälan krävs. Efter presentationen ges möjlighet att ställa frågor.

Presentationen inleds kl.10.00 och hålls på svenska. Den kan följas live via webb eller via telefon. Se webblänk och telefonnummer nedan.

Länk till webbsändningen:

Nummer till telefonkonferensen:
Sverige: +46 8 505 583 66
UK: +44 33 330 092 66

Rapporten kommer att finnas tillgänglig på corporate.johnmattson.se/investerare/finansiella-rapporter/ från kl. 08.00.

Efter presentationen kommer en inspelad version av sändningen samt presentationsmaterialet finnas tillgängligt på corporate.johnmattson.se.

Media
Journalister som önskar genomföra enskilda intervjuer ombeds kontakta Maria Sidén enligt nedan senast ett par dagar före presentationen.

Lidingö 5 augusti 2021
John Mattson Fastighetsföretagen AB (publ)

För mer information, kontakta:
Maria Sidén, ekonomi- och finanschef, John Mattson
0703-37 66 36, maria.siden@johnmattson.se

Mari Edberg, kommunikationschef, John Mattson
076-800 01 95, mari.edberg@johnmattson.se

Om John Mattson Fastighetsföretagen AB (publ)
John Mattson är ett bostadsfastighetsbolag med 2 800 hyreslägenheter och med verksamhet i fem kommuner i Stockholmregionen; Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Fastighetsvärdet uppgick den 31 mars 2021 till 8,2 Mdkr. Bolagets strategi fokuserar på förvaltning, förädling, förtätning och förvärv. Förvaltningen av John Mattsons fastigheter genomsyras av ett helhetsperspektiv och närhet till kunderna. Bolagets vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. John Mattson är noterat som JOMA på Nasdaq Stockholm Mid Cap-listan.
Läs mer på: johnmattson.se och corporate.johnmattson.se

John Mattson Fastighet... - I dag