Stockholm Corporate Finance
Stockholm Corporate Finance: Stockholm Corporate Finance 13e Life Science-kapitalmarknadsdagar (beQuoted)

2021-03-17 09:44
STOCKHOLM CORPORATE FINANCE 13E LIFE SCIENCE-KAPITALMARKNADSDAGAR Stockholm Corporate Finance bjuder för 13e året i rad in investerare, analytiker och finansmedia till Life Science-dagarna i samarbete med Financial Hearings. | Datum: |23 och 24 mars 2021 | | Tid: |08:00 -12:00 | | Plats: |Digitalt | | Moderatorer: |Charlotte Stjerngren, Partner Cord Communications och Lars Frick, Analytiker Börsveckan | Bolagspresentationer den 23 mars +-------+-------------------------+-------------------------+ | 08:00 | Ascelia Pharma | VD Magnus Corfitzen | +-------+-------------------------+-------------------------+ | 08:30 | Kancera | VD Thomas Olin | +-------+-------------------------+-------------------------+ | 09:00 | Orexo | VD Nikolaj Srensen | +-------+-------------------------+-------------------------+ | 09:30 | Takura | SO Per Båtelson | +-------+-------------------------+-------------------------+ | 10:00 | Respiratorius | VD Johan Drott | +-------+-------------------------+-------------------------+ | 10:30 | QuiaPeg Pharmaceuticals | VD Marcus Bosson | +-------+-------------------------+-------------------------+ | 11:00 | Iconovo | VD Johan Wäborg | +-------+-------------------------+-------------------------+ | 11:30 | Initiator Pharma | VD Claus Elsborg Olesen | +-------+-------------------------+-------------------------+ Bolagspresentationer den 24 mars +-------+----------------------+------------------------+ | 08:00 | Dignitana | VD William Cronin | +-------+----------------------+------------------------+ | 08:30 | GPX Medical | VD Hanna Sjöström | +-------+----------------------+------------------------+ | 09:00 | Medfield Diagnostics | VD Stefan Blomsterberg | +-------+----------------------+------------------------+ | 09:30 | Q-Linea | VD Jonas Jarvius | +-------+----------------------+------------------------+ | 10:00 | Episurf Medical | VD Pål Ryfors | +-------+----------------------+------------------------+ | 10:30 | Doxa | VD Henrik Nedoh | +-------+----------------------+------------------------+ | 11:00 | Kontigo Care | VD Ulf Kindefält | +-------+----------------------+------------------------+ | 11:30 | NeoDynamics | VD Anna Eriksrud | +-------+----------------------+------------------------+ Om du vill anmäla dig som deltagare till kapitalmarknadsdagen så använd denna länk, https://www.lyyti.fi/reg/scf-life-science-seminarium-2021 https://www.lyyti.fi/reg/scf-life-science-seminarium-2021 Otto Rydbeck Verkställande direktör För ytterligare information kontakta: Otto Rydbeck, VD Stockholm Corporate Finance, tel 08 440 56 40 otto.rydbeck@stockholmcorp.se mailto:otto.rydbeck@stockholmcorp.se Följande dokument kan hämtas från beQuoted Stockholm Corporate Finance Pressrelease 2021-03-17.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=41927 Om Stockholm Corporate Finance AB Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, fusioner och förvärv (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 49 M&A-rådgivare och investmentbanker i 36 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. För mer information se: www.stockholmcorp.se http://gantrack3.com/t/l/2628819/4_MDQ2NDk1NzAwNTE=/