Vertical Ventures
Vertical Ventures: MARKNADSUPPDATERING FRÅN VD (beQuoted)

2020-04-14 08:45
MARKNADSUPPDATERING FRÅN VD För Vertical Ventures verkar Corona krisen äntligen vara över för den här gången och den legala Due Dilligence processen är igång sedan en vecka tillbaka. Det innebär konkret att bolagets advokater och revisorer i Stockholm och Hong Kong har inlett granskningen av Tongdow E-Commerce Group Co. Ltd. Den tidsplan som vi satt upp tillsammans med säljarna innebär att ett köpeavtal, s.k. SPA, kan undertecknas under andra kvartalet och att tillträde kan ske kort därefter. I det fall att tidsplanen ändras eller om det uppstår någon ny information kommer jag givetvis att återkomma med en uppdatering. Stockholm 2020-04-14 För ytterligare information, vänligen kontakta: Jonas Litborn, VD, Vertical Ventures AB (publ) E-post: info@verticalventures.se mailto:info@verticalventures.se Hemsida: http://investor.verticalventures.se http://investor.verticalventures.se Denna information är sådan information som Vertical Ventures AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 14 april 2020 kl. 08:45 CEST. Följande dokument kan hämtas från beQuoted Vertical Ventures Pressrelease 2020-04-14.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=28762 Kort information om Vertical Ventures AB (publ) Vertical Ventures affärsidé är att genom egna projekt och aktivt delägarskap driva projekt och bolag inom olika marknadsvertikaler inom lojalitet. Bolaget är noterat på Nasdaq First North Growth Market och Mangold Fondkommission är Certified Adviser, tel. +46 8 5030 1550, E-mail; ca@mangold.se mailto:ca@mangold.se , www.mangold.se http://www.mangold.se http://www.mangold.se http://www.mangold.se .

Arcario - I dag