Infracom Group AB
InfraCom deltar på Spotlight Nexts kapitalmarknadsdag den 17 mars (Cision)

2020-02-28 10:40
På tisdag den 17 mars anordnar Spotlight Next tillsammans med Nyhetsbyrån Direkt en kapitalmarknadsdag. Alla bolag som presenterar under eventet är från Spotlights "Next-segment". Dessa är EQL Pharma, IDL Biotech, SyntheticMR,Angler Gaming, Plejd, Infracom och Eurocon. Moderator för eventet är Nyhetsbyrån Direkt. Platsen för eventet är Kungstornen Konferens på Kungsgatan 33 i Stockholm. Evenemanget börjar kl 13:00 och avslutas ca 16:00. Presentationen av InfraCom är preliminärt planlagd till kl 15:05. Du kan även följa kapitalmarknadsdagen via streaming på Direkts Youtubekanal och via Infronts terminaler. Programmet för dagen: 13:00  EQL Pharma 13:25  IDL Biotech 13:50  SyntheticMR 14:15  Angler Gaming Paus 14:40  Plejd 15:05  Infracom 15:30  Eurocon     Om InfraCom Group AB (publ) InfraCom är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Bolaget äger, driver och utvecklar högkvalitativa tjänster inom molnbaserad telefoni, molnbaserade IT-tjänster, datacenters, samt datakommunikation och internetaccesser till kunder som efterfrågar hög drift- och datasäkerhet. Under verksamhetsåret 2018/19 omsatte InfraCom 294 miljoner kronor med ett EBITDA-resultat om 60 miljoner kronor. Aktien är noterad på Spotlight Stock Market och handlas med ticken INFRA, ISIN-kod SE0010414573. För mer information kontakta Bo Kjellberg, VD                                                       031 - 301 65 81                                                                                     bo.kjellberg@infracomgroup.se Oskar Säfström, styrelseordförande 0739 - 20 45 33 oskar@safstrom.biz

Infracom - I dag