Saltängen Property Invest
Saltängen Property Invest: Rättelse: Information om valberedningen för Saltängen Property Invest AB (publ) (beQuoted)

2019-10-11 17:35
RÄTTELSE: INFORMATION OM VALBEREDNINGEN FÖR SALTÄNGEN PROPERTY INVEST AB (PUBL) Årsstämman beslutade 2019-04-12 om tillsättande av valberedning och om valberedningens uppgifter. Styrelsens ordförande Mikael Igelström har fört samtal med de största aktieägarna enligt stämmobeslutet. En valberedning bestående av följande personer har nu utsetts: Mats Andersson, Artipelag Invest AB mfl Rolf Skog, Skogskupan AB mfl Christian Valentin, Podium Investments SA, Luxembourg Stockholm 2019-10-11 För ytterligare information, vänligen kontakta: Maarit Nordmark, VD +46 706 88 63 83 maarit.nordmark@hestia.se mailto:maarit.nordmark@hestia.se Eller gå till bolagets hemsida: www.saltangenpropertyinvest.se http://www.saltangenpropertyinvest.se Följande dokument kan hämtas från beQuoted Saltangen Property Invest Pressrelease 2019-10-11.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=27246 Saltängen Property Invest AB (publ) är ett svenskt fastighetsbolag som indirekt äger och förvaltar fastigheten Saltängen 1 i Västerås kommun. Fastigheten är en äganderätt med en lager- och kontorsbyggnad, byggd 1975 och därefter utbyggd i två omgångar 1990 och 2003, och en total uthyrbar area om ca 104 726 kvm. Fastigheten är fullt uthyrd till ICA Fastigheter Sverige AB till 30 september 2023. Saltängen Property Invest aktie är noterat på handelsplatsen Nasdaq Stockholm First North med Wildeco som Certified Adviser. E-mail: info@wildeco.se mailto:info@wildeco.se samt tel: +46-8-545 271 00.