TCM Group
TCM Group A/S: Storaktionærmeddelelse (GlobeNewswire)

2019-09-10 15:42

SELSKABSMEDDELELSE

Nr. 47/2019

Tvis, 10. september 2019

Storaktionærmeddelelse
TCM Group A/S ("Selskabet") kan med henvisning til Kapitalmarkedslovens § 30 oplyse, at Luxempart S.A. har meddelt, at de besidder 0 aktier i Selskabet svarende til 0,00 % af aktiekapitalen og stemmerettighederne. Luxempart PIPE S.á.r.l. har meddelt, at de besidder 980.603 aktier i Selskabet svarende til 9,81 % af aktiekapitalen og stemmerettighederne.

Luxempart S.A. har overført hele deres beholdning af 980.603 aktier i TCM Group A/S til Luxempart PIPE S.á.r.l., der er et nyt hel-ejet datterselskab af Luxempart S.A.

For yderligere information kontakt venligst:
CEO Ole Lund Andersen, TCM Group A/S, på tlf. +45 97 43 52 00

Om TCM Group

TCM Group er Skandinaviens tredjestørste producent af køkkener og badeværelses- og opbevaringsmøbler. Produkterne er dansk design, produceres i Danmark og er rodfæstet i en stolt tradition for kvalitet og solidt håndværk. TCM Group fører en multibrand-strategi, hvor Svane Køkkenet er det primære brand, mens de øvrige brands er Tvis Køkkener, Nettoline og kitchn. Samlet dækker disse brands hele prisspektret, og de sælges gennem ca. 135 forhandlere i Danmark og resten af Skandinavien. Endvidere sælger TCM Group private labelkøkkenmærker gennem gør det selv-forretninger i Danmark og uafhængige køkkenforretninger i Norge. Yderligere oplysninger fås på hjemmesiden www.tcmgroup.dk.

Vedhæftet fil

TCM Group - I dag