Tangiamo Touch Technology AB
Tangiamo nominerad till Best Multi-Player Gaming Systems Developer (Cision)

2019-05-22 16:45
Tangiamo har blivit nominerad till Best Multi-Payer Gaming Systems Developer – Europe 2019 av tidskriften Capital Finace International. ”Det är självklart smickrande att vi blir uppmärksammade inom områden som innovation, kundnöjdhet och tekniskt kunnande som vi själva identifierar oss med.” Linh Thai, VD Tangiamo[Capital Finance International] CFI.co (Capital Finance International), är en print och online tidskrift baserad i London med fokus på vad som påverkar och driver den globala ekonomin. “CFI.co award programmes identify individuals and organisations that truly add value. We want to demonstrate through these programmes the many ways in which the economies of the world are converging: best practice can be found everywhere around the globe and we can all learn from each other.” För mer information Vänligen kontakta: Linh Thai, VD tel: 076-230 83 91, e-post: linh.thai@tangiamo.com Harald Börsholm, Försäljningschef tel: 070-944 77 66, e-post: harald.borsholm@tangaimo.com Tangiamo i korthet Tangiamo Touch Technology AB (publ) är ett svenskt företag med säte i Göteborg. Bolaget noterades 2017 på Nasdaq First North och arbetar främst med tillämpningar av sensorteknologi inom Gaming. Bolaget har patent på en rad områden inom både touch teknologi och visuell identifiering. Bolagets produkter finns installerade på kasinon, spelhallar och kryssningsfartyg i mer än 30 länder. Mer information om verksamheten finns på www.tangiamo.se. Bolagets aktie (TANGI) är föremål för handel på Nasdaq First North Stockholm med G&W Fondkommission som Certified Adviser, Kungsgatan 3, Stockholm, email. ca@gwkapital.se, tel. 08-503 000 50.

Tangiamo Touch Technology - I dag