Ecoclime
Ecoclime medverkar på Stockholm Corporate Finance kapitalmarknadsdag – Energieffektivisering av fastigheter (Cision)

2018-11-23 08:24
Stockholm Corporate Finance bjuder in till kapitalmarknadsdag den 30:e november inom energieffektivisering av fastigheter. Dagen arrangeras i samarbete med Financial Hearings och Nyhetsbyrån Direkt och vänder sig till investerare, aktieägare, analytiker och journalister. Ecoclime medverkar och kommer att presentera sin verksamhet.
Datum;               30 november 18   Tid;                       07.30 – 12.00   Plats;                   IVA, Grev Turegatan 16   Moderator;         Johan Widmark, ekonomijournalist   Program   07.30   Frukost       07.55   Inledning SCF   VD Otto Rydbeck   08.00   Handelsbanken Fonder   Portföljförvaltare Patric Lindqvist   08.30   Fabege   Energistrateg Caroline Ödin   09.00   Trianon   VD Olof Andersson   09.30   Instalco                   VD Per Sjöstrand   10.00   Kaffe & kaka       10.15   Raybased   VD Jonas Almquist   10.45   Ecoclime   VD Lennart Olofsson   11.15   Fores    VD Mattias Goldmann   Anmälningslänk  https://financialhearings.com/event/11520 (https://stockholmcorp.us14.list-manage.com/track/click?u=1eb05743bb59e0fe679fc21b0&id=a5cb6fdd91&e=50a1eeaaa2)

Ecoclime Group B - I dag