Stockholm Corporate Finance
Stockholm Corporate Finance: Stockholm Corporate Finance kapitalmarknadsdag - Energieffektivisering av fastigheter (beQuoted)

2018-11-20 11:22
STOCKHOLM CORPORATE FINANCE KAPITALMARKNADSDAG - ENERGIEFFEKTIVISERING AV FASTIGHETER Stockholm Corporate Finance bjuder in till kapitalmarknadsdag inom energieffektivisering av fastigheter i samarbete med Financial Hearings och Nyhetsbyrån Direkt som vänder sig till investerare, aktieägare, analytiker och journalister. Datum; 30 november 2018 Tid; 07.30 - 12.00 Plats; IVA, Grev Turegatan 16 Moderator; Johan Widmark, ekonomijournalist Program 07.30 Frukost 07.55 Inledning SCF VD Otto Rydbeck 08.00 Handelsbanken Fonder Portföljförvaltare Patric Lindqvist 08.30 Fabege Energistrateg Caroline Ödin 09.00 Trianon VD Olof Andersson 09.30 Instalco VD Per Sjöstrand 10.00 Kaffe & kaka 10.15 Raybased VD Jonas Almquist 10.45 Ecoclime VD Lennart Olofsson 11.15 Fores VD Mattias Goldmann Anmälningslänk https://financialhearings.com/event/11520 https://financialhearings.com/event/11520 För mer information kontakta; Otto Rydbeck, VD, tel +46 8 440 56 40 otto.rydbeck@stockholmcorp.se mailto:otto.rydbeck@stockholmcorp.se Följande dokument kan hämtas från beQuoted Stockholm Corporate Finance Pressrelease 2018-11-20.pdf-http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=24628 Om Stockholm Corporate Finance AB Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 51 M&A-rådgivare och investmentbanker i 45 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se http://www.stockholmcorp.se