Raybased
Den uppkopplade fastighetens möjligheter – Raybased deltar på Proptech (Cision)

2018-10-02 14:44
Imorgon den 3 oktober deltar Raybased på DI Konferens Proptech, en heldag med presentationer, debatt och nätverkande kring innovation, kundnytta och nya affärsmodeller inom fastighetsbranschen.  På temat Den uppkopplade fastigheten – vilka är dagens och framtidens möjligheter? kommer Jonas Almquist, C Business Development på Raybased att presentera verksamheten.
Varför vill vi göra våra byggnader smarta? Vad innebär en smart fastighet? Varför går inte utvecklingen snabbare? Detta är några av frågorna som Jonas Almquist under sin presentation imorgon kommer att besvara. Han kommer även att presentera Raybaseds lösningar och lyckade exempel på genomförda kundinstallationer. Datum: Onsdag 3 oktober Tid: kl 8.30 – 15.20 · Jonas Almquist deltar i paneldiskussion om ”Hur kommer teknologisk utveckling förändra fastighetsaffären som vi känner den”? kl. 09.40 · Jonas Almquists föreläsning startar kl. 10.05 Var: Berns, Stockholm Mer information och detaljerat program: www.konferens.di.se/app/netattm/attendee/page/74269 För ytterligare information, vänligen kontakta:                 Jonas Almquist                                                                                                    C Business Development, Raybased AB                                   Tel: 0702-58 38 88 E-post: jonas.almquist@raybased.com                                                     Raybased AB är ett svenskt PropTech-bolag med ett öppet trådlöst nätverk för fastighetsautomation. Nätverket övervakar, styr och optimerar tekniska system i fastigheter t.ex. värme, ventilation och belysning. Det kommunicerar med befintliga fastighetssystem på marknaden och möjliggör enkel integration mot framtida IoT-tjänster. Raybaseds fokus är att förenkla vardagen via digitalisering. www.raybased.com