Stockholm Corporate Finance
Stockholm Corporate Finance: Stockholm Corporate Finance Fastighetsseminarium (beQuoted)

2018-09-11 12:01
STOCKHOLM CORPORATE FINANCE FASTIGHETSSEMINARIUM Stockholm Corporate Finance kommer i samarbete med Financial Hearings och Nyhetsbyrån Direkt att arrangera det fjärde årliga fastighetsseminariet på Berns i Stockholm. Datum: 17 och 18 september 2018 Tid: 08.00-12.15 Plats: Berns, Kammarsalen, Berzeli Park, Stockholm Moderator: Jonas Andersson, portföljförvaltare Alfred Berg Fastighetsfond Måndagen den 17 september 08.30 Frukost 08.50 SCF VD Otto Rydbeck 09.00 Kungsleden VD Biljana Pehrsson 09.30 Stendörren VD Fredrik Brodin 10.00 SBB VD Ilija Batljan 10.30 Kaffe 11.00 Catena VD Benny Thögersen 11.30 Maxfastigheter VD Håkan Karlsson Du kan följa presentationerna i realtid på webben genom att klicka på nedanstående länk. https://financialhearings.com/event/10542 https://financialhearings.com/event/10542 Tisdagen den 18 september 08.00 Frukost 08.20 SCF VD Otto Rydbeck 08.30 Victoria Park VD Per Ekelund 09.00 Magnolia VD Fredrik Lidjan 09.30 Amasten VD Jan-Erik Höjvall 10.00 Kaffe 10.15 SSM VD Mattias Roos 10.45 Trianon VD Olof Andersson 11.15 Genova VD Michael Moschewitz 11.45 Heba VD Patrik Emanuelsson Du kan följa presentationerna i realtid på webben genom att klicka på nedanstående länk. https://financialhearings.com/event/10541 https://financialhearings.com/event/10541 2018-09-11 Otto Rydbeck Verkställande direktör För mer information kontakta; Otto Rydbeck, Verkställande direktör, tel 0708784870. otto.rydbeck@stockholmcorp.se mailto:otto.rydbeck@stockholmcorp.se Följande dokument kan hämtas från beQuoted Stockholm Corporate Finance Pressrelease 2018-09-11.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=24104 Om Stockholm Corporate Finance AB Stockholm Corporate Finance är en oberoende privatägd finansiell rådgivare som erbjuder tjänster inom kvalificerad rådgivning avseende kapitalanskaffning, ägarförändringar, förvärv, samgående och avyttringar (M&A) till börsnoterade och privata företag och dess ägare. Stockholm Corporate Finance är exklusiv svensk partner i det globala nätverket M&A Worldwide som består av 51 M&A-rådgivare och investmentbanker i 45 länder. Stockholm Corporate Finance är ett värdepappersföretag som står under Finansinspektionens tillsyn och är medlem i branschorganisationen SwedSec Licensiering AB. www.stockholmcorp.se http://www.stockholmcorp.se/