Oboya B
Oboya har presentation på Aktiedagen i Stockholm (GlobeNewswire)

2018-09-04 15:30

Oboya Horticulture Industries AB (publ) har en presentation av bolaget på Aktiespararnas event aktiedagen i Stockholm den 11 september 2018.

Den 11 september berättar Robert Wu, VD för Oboya Horticulture Industries AB (publ), om den senaste utvecklingen i bolaget på Operaterassen, Karl XII:s torg kl. 17.00-17.30.

Oboya är ett av flera bolag som deltar i presentationerna. Presentationerna livesänds och kan följas på www.aktiespararna.se/tv/live.

Mer information om aktiedagen

Datum: tisdagen den 11 september 2018
Tid: 08:00-21:00
Plats: Operaterrassen, Karl XII:s torg
Program och anmälan hittar du på: www.aktiespararna.se/evenemang
Hemsida: https://www.aktiespararna.se/aktiviteter/aktiedagen-stockholm-1

Den 24 september 2018 kommer Oboya Horticulture Industries AB (publ) även att ha en presentation av den senaste utvecklingen i bolaget på Svenska mässan i Göteborg, Mässans Gata 24 kl. 09.30-10.00.

För ytterligare information kring vår medverkan, vänligen kontakta:

Robert Wu, CEO Oboya Horticulture Industries AB (publ)
Tel: + 86 159 698 35 999
E-post: robert.wu@oboya.cc
Hemsida: www.oboya.se

Om Oboya Horticulture Industries AB

Oboya Horticulture har som mål att utvecklas till en världsledande totalleverantör inom dagliga förbrukningsvaror och logistikprodukter till odlingsindustrin samt konsumentprodukter för hemmaodling och inomhusmiljö. Produktion sker i fabriker i Kina, Polen, Danmark, Vietnam och Kenya. Mer information om bolaget finns på www.oboya.se.

Source: Oboya Horticulture Industries AB via Globenewswire