ZetaDisplay
ZetaDisplay: Styrelseledamot förvärvar aktier för cirka en miljon kronor (GlobeNewswire)

2018-07-18 10:30

Anders Pettersson, styrelseledamot i ZetaDisplay AB (publ), har via bolag förvärvat 62 635 stamaktier i bolaget. Efter förvärvet uppgår Anders Petterssons innehav till 2 074 337 stamaktier och 56 114 preferensaktier, vilket efter att ZetaDisplays nyligen genomförda emission har registrerats kommer att motsvara 8,6 procent av kapital och röster.

Om ZetaDisplay

ZetaDisplay AB (publ) är en ledande leverantör av lösningar inom digital butiksutveckling. Bolaget hjälper företag inom detaljhandels- och servicebranschen att bli mer konkurrenskraftiga genom innovativa tjänster och produkter som stänger gapet mellan det digitala och det fysiska. ZetaDisplay befinner sig i en stark tillväxtfas och avser att etablera sig globalt under de kommande åren. Huvudkontoret finns i Sverige och försäljningskontor finns idag i Danmark, Norge, Finland, Estland och Holland. Aktien handlas sedan december 2017 på Nasdaq Stockholms huvudmarknad under kortnamnet "ZETA".

Följ bolaget på Twitter https://twitter.com/zetadisplaypubl och läs mer på hemsidan: http://zetadisplay.com/.

Vid frågor kontakta:

ZetaDisplay AB (publ)