Bayn Europe AB
ÅRSREDOVISNING 2017 FÖR BAYN EUROPE AB (Cision)

2018-03-22 09:00
Bayn Europe har idag offentliggjort sin årsredovisning för 2017.
I årsredovisningen berättar VD Lucy Dahlgren att 2017 har varit ett år som lett till flera spännande samarbeten med bland annat glass- och läsktillverkare. Bayn har utvecklat och utökat sitt sortiment av sockerersättningslösningar och innovationscentret i Gävle har rönt intresse från hela världen. Årsredovisningen finns nu tillgänglig på www.bayneurope.com under Investors/Finansiella rapporter (http://www.bayneurope.com/investors/finansiella-rapporter/). Om Bayn Europe: Bayn är en oberoende utvecklare inom sockerreducering och erbjuder marknaden kostnadseffektiva råvaruingredienser samt totallösningar för sockerreducering. Bayn skapar nya, naturligt sötade produkter med lågt kaloriinnehåll. Bolagets lösningar, utvecklade genom vetenskaplig forskning, ger innovativa, hälsosamma recept i nära samarbete med våra kunder inom den globala livsmedelsindustrin. Bayn är listat på Nasdaq Stockholm, First North, under kortnamnet BAYN. Mangold Fondkommission AB är företagets certified adviser. Telefon +46-8-5030 1550. Ytterligare information avseende bolaget finns på www.bayneurope.se För mer information, kontakta: Lucy Dahlgren, VD, Bayn Europe AB, e-mail ld@bayn.se Denna information är sådan information som Bayn Europe AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 22 mars 2018 kl. 09.00 CET.

Humble Group - I dag