Three Gates AB
Offensive Combat: Redux! är nu tillgängligt (Cision)

2017-08-19 00:38
Snabbt, frenetiskt och roligt FPS-spel som höjer ribban för galenskap och underhållning
LAS VEGAS och VISBY, Sverige -- (18:e augusti, 2017) – Idag släppte Three Gates och SlapShot Games Offensive Combat: Redux!™ (http://store.steampowered.com/app/622170) på Steam. Spelet kostar $19.99 i Nordamerika och €17.99 i Europa. 10 % rabatt erbjuds de som köper spelet under första veckan. Offensive Combat: Redux!™ (http://store.steampowered.com/app/622170) är ett frenetiskt online FPS-spel i högt tempo som låter spelare visa upp sina färdigheter och spela som ett antal olika unika karaktärer som t.ex. Kommandosoldater, Utomjordingar, Ödlor, Kycklingar, Orker, Pirater, Discostjärnor och till och med Drumpf! Utrusta dig med galna vapen och möt Mördarrobotar i enspelar-läge, eller spela Dödsmatcher och ”Fånga Flaggan” tillsammans med vänner, eller varför inte hoppa in i en alla-mot-alla Dödsmatch? Spelet finns initialt tillgängligt i Europa och Nordamerika till Windows-baserade PCs. Det finns planer på att lägga till stöd för fler regioner och plattformar. Trailer: https://youtu.be/WSa-JhFY5nY VIP Belöningar Dessutom delas ett exklusivt VIP avatar set ut till de som köper spelet och loggar in under augusti. Dessa speciella digitala spelobjekt visar vilka spelare som har varit med från början. Detta ingår; en specialutgåva av ett guldhuvud som en discokula, 2st VIP-jackor i guld (1 kvinnlig och 1 manlig), guldbyxor, guldskor och, ja du gissade rätt: guldhandskar. Spelarna kommer vara guldiga från topp till tå! Spelet innehåller ·        6 banor, och fler är på väg ·        Vapen, vapen, vapen – Automatgevär, Prickskyttegevär, Hagelgevär, Kulsprutor, Pistoler, Närstridsvapen ·        Hundratals avatar-delar – Bygg din unika karaktär genom att välja från mer än 40 olika huvuden, överkroppar, ben, armar och fötter. Över 1000 olika kombinationer redan från start ·        Segergester – Förnedra dina fiender efter att du har besegrat dem för att få extra belöningar ·        Extra utrustning – Hitta temporär extra utrustning i spelet som t.ex. Automatkanoner, Rustning, Dubbel skada-modifiering, Raketgevär och mycket mer ·        Flerspelar-lägen · Dödsmatch (2-12 spelare) · Dödsmatch i lag (4-16 spelare) · Fånga Flaggan (4-16 spelare) ·        Enspelar-lägen · Mördarrobot-läge · Utforskar-läge · Skjutbana Nuvarande banor · Burninator – Ett lavafyllt citadell i ruiner. Hitta extra rustning och ta dig till toppen på kartan för den mest fördelaktiga positionen. · Courtyard – Ett asiatiskt tempel med Drakstatyer och karpar i dammar som kommer hålla dig i rörelse. · Dry Run – En ökenstad full med möjligheter för krypskyttar och tre olika vägar som gör detta till en favorit-bana för Fånga Flaggan. · Probetown – Utomjordingar har landat i förorten och de strålar upp dig till sitt skepp där det finns utrustning som automatkanoner och extra rustning!! · Slums – En nedgången stadsdel som erbjuder tillfällen för både prickskytte och närstrid vid flaskhalsar på kartan och platser med extra utrustning. · Turbine – En futuristisk energianläggning med flera torn och många platser för intensiva strider. Systemkrav (minimum): · OS: Windows 7 · Processor: Intel Core i5-2500k eller AMD Phenom II X4 955 · Arbetsminne: 4 GB RAM · Grafikkort: GeForce GTX 570 eller Radeon HD 6850 · DirectX: Version 11 · Nätverk: Uppkoppling via bredband · Lagring: 4 GB tillgängligt utrymme

Jumpgate - I dag