SealWacs
Artikel från Cision Promoted (Cision)

2015-11-09 14:05
På uppdrag av SealWacs har Cision Promoted, Cision i samarbete med Nyhetsbyrån Direkt, skrivit en artikel om bolaget.
Artikeln har publicerats på news.cision.com. Nedan återfinns hela artikeln urklippt. Direktlänk till denna artikel:  http://news.cision.com/se/cision-promoted/r/sealwacs-mot-lansering---nasta-steg-bygga-marknadsorganisation-,c9862511 För ytterligare information kontakta Sören Sandström, VD , Telefon: +46 70 600 73 94 E-post: info@sealwacs.se     SealWacs AB har som affärsidé att förse marknaden för tillverkning av bottensvetsade plastpåsar med ett automatiskt övervaknings‐ och kontrollsystem, som avsevärt ökar tillverkarnas vinstmarginal genom att väsentligt minska de omfattande kostnaderna för kassation, kvalitetssäkring och övervakning. Bolaget förväntas inom några år vara en ensam aktör på en nischad global marknad. En marknad som uppskattas till flera 1 000-tals installationer per år.

Harm Reduction Group - I dag