IVISYS Aps
IVISYS presenterar ny produkt på Hannover-mässan (Cision)

2015-04-16 08:30
IVISYS befinner sig i veckan (13 – 17 april 2015) på Hannover-mässan för industriteknik. Bolaget har på mässan presenterat sin senaste inspektionsstation, IVISYS Advanced Conveyer Inspection Station (MAS600XUL).
Pressmeddelande IVISYS AB 556998-4981 2015-04-16 IVISYS aktier och teckningsoptioner av serie TO 1 listades i måndags, den 13 april 2015, på Nasdaq First North i Stockholm, efter en lyckad emission. Bolaget befinner sig sedan i måndags i Hannover på en av världens största mässor för industriteknik. På mässan har IVISYS presenterat sitt senaste produkttillkott, IVISYS Advanced Conveyer Inspection Station (MAS600XUL). Bolaget har mött positiv respons från mässans besökare avseende produkten. IVISYS Advanced Conveyer Inspection Station (MAS600XUL) IVISYS Advanced Conveyor Inspection Station (MAS600XUL) är en universalinspektionsstation som kan användas för verifiering, felupptäckt och mätapplikationer. Stationen består av en programmerbar flerområdesskanningsmodul och ett transportband som är flexibelt med avseende på löphastighet. Härutöver är IVISYS senaste tillskott flexibelt avseende höjd över marken (modulen och transportbandet är båda justerbara), vilket medför lätt integration i olika arbetsmiljöer. Certified Adviser och finansiell rådgivare Sedermera Fondkommission är Certified Adviser till IVISYS. För mer information, vänligen kontakta Jakob Kesje, VD IVISYS AB Telefon: +45 20 22 60 10 E-post: jk@ivisys.com