Sivers IMA
Företagspresentation i Stockholm 5 maj (beQuoted)

2014-04-28 14:20
FÖRETAGSPRESENTATION I STOCKHOLM 5 MAJ I syfte att informera aktiemarknaden om verksamhetens utveckling kommer ledningen i Sivers IMA att presentera sig på AktieTorgets investeringskväll som anordnas i samarbete med Eminova Fondkommission och Axier Equities. Sivers IMA är ett av flera bolag från AktieTorget som deltar i presentationerna. Sivers IMA kommer att presenteras av Olle Westblom, VD i Sivers IMA Holding. Stockholm Tid: Måndagen den 5 maj, kl 16-20 Plats: Scandic Anglais Hotell, Stockholm, 1 tr konferensavd Obligatorisk föranmälan till stockholm@finansevent.se mailto:stockholm@finansevent.se Kista 2014-04-28 För ytterligare information vänligen kontakta: Olle Westblom, VD +46 70-237 60 26 olle.westblom@siversima.com mailto:olle.westblom@siversima.com Följande dokument kan hämtas från beQuoted Sivers IMA Pressrelease 2014-04-28.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=12670 Detta är SIVERS IMA SIVERS IMA, som är ett helägt dotterbolag till Sivers IMA Holding AB (publ), är en ledande Europeisk leverantör av produkter baserade på mikro- och millimetervågsteknik. Företaget är internationellt erkänt som en stabil högkvalitetsleverantör. Huvudkontoret ligger i Kista utanför Stockholm. SIVERS IMA har under lång tid utvecklat och levererat systemkomponenter som bl.a. används till radiolänkar inom mobil kommunikation, radarsensorer och testutrustningar. Sivers IMA Holding AB är listat på AktieTorget under kortnamnet SIVE. Mer information från beQuoted Nyhetsrum Sivers IMA http://www.bequoted.com/sivers-ima

Sivers Semiconductors - I dag