Starbreeze AB
Beslutsunderlag inför extra bolagsstämma i Starbreeze finns nu tillgängliga (GlobeNewswire)

2014-04-24 17:01
Starbreeze håller extra bolagsstämma torsdagen den 15 maj 2014 klockan 17.00 på Kungstornen Konferens, Kungsgatan 33, 2 tr, 111 56 Stockholm. Beslutsunderlag till stämman finns nu tillgängliga för nedladdning på www.starbreeze.com. För mer information vänligen kontakta: Bo Andersson Klint, VD, Starbreeze AB Tel: 08-209 208, e-post: ir@starbreeze.com Om Starbreeze: Starbreeze är en av Sveriges största oberoende spelutvecklare. Starbreeze utvecklar data- och TV-spel i egen regi och i partnerskap med ledande internationella spelförläggare. I spelportföljen finns tio titlar som har lanserats, där Brothers - A Tale of Two Sons och PAYDAY 2 är de senast släppta spelen. Starbreeze grundades 1998 och har ca 7 500 aktieägare. För mer info se: www.starbreeze.com This announcement is distributed by GlobeNewswire on behalf of GlobeNewswire clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Starbreeze AB via GlobeNewswire [HUG#1779761]

Starbreeze B - I dag