DGC One
Telefonkonferens och presentation av det första kvartalet 2014 (Cision)

2014-04-23 10:00
DGC One AB offentliggör resultatet för det första kvartalet 2014 den 28 april kl. 12.30. Med anledning härav inbjuder DGC till en telefonkonferens samma dag klockan 13.30 där kvartalsrapporten presenteras. DGC representeras av vd Jörgen Qwist, försäljningschef Mattias Wiklund och ekonomichef Göran Hult. Efter presentationen finns utrymme för frågor. Telefonnummer för deltagande i telefonkonferensen: +46 8 519 993 62 Audiosändning och presentation Det finns också möjlighet att lyssna direkt på telefonkonferensen via webblänk, http://financialhearings.nu/140428/dgc/ eller ta del av presentation via http://dgc.se/Investerare/Presentationer/Presentationer/Presentationer-2014/. För mer information, vänligen kontakta: Jakob Tapper, informationsansvarig DGC One AB, +46 8 506 502 18 eller +46 739 81 63 33 Johan Wallinder, Financial Hearings, +46 8 411 43 80, +46 70 710 53 19 Om DGC DGC är en nätoperatör som utvecklar och säljer datakommunikations-, drift- och telefonitjänster i ett eget rikstäckande nät till kunder som har verksamhet på många platser. DGC grundades 1987 och DGC:s aktie är noterad på NASDAQ OMX Stockholm. För mer information om DGC, se www.dgc.se. Informationen lämnades för offentliggörande den 23 april 2014, klockan 10.00. ----------------------------------------------------------- http://news.cision.com/se/dgc-one/r/telefonkonferens-och-presentation-av-det-forsta-kvartalet-2014,c9572400