Pilum
Pilum offentliggör årsredovisning 2013 (beQuoted)

2014-04-17 10:35
PILUM OFFENTLIGGÖR ÅRSREDOVISNING 2013 Fullständiga förslag till beslut, årsredovisning och revisionsberättelse inför årsstämman den 8 maj 2014 finns nu tillgängliga på bolagets kontor samt på bolagets hemsida www.pilum.se http://www.pilum.se och kommer att skickas till de aktieägare som begär det och uppger sin postadress. Årsredovisningen i sin helhet bifogas. 2014-04-17 För ytterligare information: Leif Lindberg VD leif.lindberg@pilum.se mailto:leif.lindberg@pilum.se Tel: +4670-370 08 98 Följande dokument kan hämtas från beQuoted Pilum Pressrelease 2014-04-17.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=12612 Pilum Årsredovisning 2013.pdf - http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=12613 Om Pilum Pilum är ett företag inom industriell miljövård – rening och hantering av vatten, vätskor och gaser. Pilum AB (publ) är listat på First North. Erik Penser Bankaktiebolag är Certified Adviser.

Saxlund Group - I dag