SSAB
Mobil-app förenklar för SSAB-kunder (Cision)

2012-04-16 09:30
Som ett av de första stålföretagen introducerar SSAB en mobil-app för Android och iPhone. Appen ger möjlighet för kunder att hitta information om SSABs produkter, instruktioner för bearbetning av stål, beräkningsmodeller, datablad och kontaktpersoner för olika länder. Appen laddas ner genom Appstore för iPhone eller Google Play för Android och den är gratis. För ytterligare information, vänligen kontakta: Marlene Bergman, projektledare; Marketing 070 671 84 55 Anders Sörman, projektledare; Marketing 46 070 221 93 26 SSAB är en världsledande leverantör av höghållfasta stål. SSAB erbjuder produkter utvecklade i nära samarbete med kunderna, för att skapa en starkare, lättare och mer hållbar värld. SSAB har anställda i över 45 länder och produktionsanläggningar i Sverige och USA. SSAB är noterat på NASDAQ OMX Nordic Exchange, Stockholm. www.ssab.com. ----------------------------------------------------------- Denna information skickades av Cision http://www.cisionwire.se http://www.cisionwire.se/ssab/r/mobil-app-forenklar-for-ssab-kunder,c9246543 Följande filer finns att ladda ned: http://mb.cision.com/Main/980/9246543/3501.pdf Mobil-app förenklar för SSAB-kunder.pdf

SSAB B - I dag