På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

re: Sick

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
re: Sick xelom 21-10-04 09:26
Re:Xelom Sick 21-10-01 19:14
re: Sick xelom 21-10-01 18:53
1/1
2021-10-04 09:26
Jaha, då har vi uppnått en nedgång på ytterligare 0,4% så det är kanske dina aktier som ligger i klumpen på drygt 450 000 sälj på 2,25. Det skulle ju märkas om/när du sålde.
2021-10-01 19:14
Nej jag har inte sålt och har 0,4% nedgång kvar innan jag lovat mig själv att sälja och gå vidare. Jag har tyvärr missbedömt Oasmia helt men man lever och lär.
2021-10-01 18:53
Tisdag den 21 sept skrev du så här: "Fortsätter veckan såhär så säljer jag innan fredag och då kommer det att synas.". Sedan förra fredagen har vi gått ned ytterligare ca 7 %. Har du sålt? Kan förstå om du avvaktat. Saker kan hända snabbt i denna typ av bolag och timingen är allt. Ta t.ex Aegir Bio som gått ned 30 % denna vecka. De som köpte i början på året bekymrar sig ändå kanske inte så mycket eftersom de trots detta har en kursökning på 730%. Ingen annan skriver än så länge idag och det är väl förståeligt. Inget har hänt mer än det som så ofta händer; att kursen backar ett par procent.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Oasmia Pharmaceutical 2,091 -2,29% 2,26 -7,48%

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -