På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Re Sick

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Re. Sick Dr Stockwolf 21-09-22 14:35
Dr Sick 21-09-22 13:37
Re Sick Dr Stockwolf 21-09-22 12:50
1/1
2021-09-22 14:35
Visst e d så!!..men jag är som sagt
långliggare..hade Oasmia inte fått EMA på Apealea hade jag inte klivit ombord, många andra bolag har inte ens en färdig produkt för marknaden utan ligger på studie faser och tjänar nada men oj halleluja vad bra allt kommer bli, å kurserna går i taket å sen kommer beskedet..att fas 2 b inte lyckades å så rasar allt som ett korthus…hade aldrig gått in med mina pengar i något sånt..däremot, vi har en färdig produkt för försäljning som gått igenom alla regulatoriska prövningar och blivit godkänd och som säkerligen hade varit ute på marknaden om inte Pandemin ställt allt på sin spets och då har vår kära ledning fått oförtjänt mkt skit för detta..är fortfarande övertygad att man jobbar fullt med att kommersialisera detta då detta är enda sättet att få bolaget rullande och lyckas man i detta och även får FDA samt övriga marknader med bara Apealea behöver jag väl inte fortsätta..mitt resonnemang ligger i att luktar d pengar..bli intresserad, analysera!
2021-09-22 13:37
”Många” säger att kursen kvittar men det håller jag inte med om. En procent ner är inte samma sak som en procent upp.
2021-09-22 12:50
Det beror lite på vad du menar med överskådlig tid..själv har jag en 5-årsplan i sikte från 2022 så för mig kvittar d hur kursen är för tillfället..
D va länge sedan jag hoppade in å ur i olika aktier..d va då man var lika otåliga som vissa är på forumet här..man lär av misstagen..tror jag på ett case ligger jag kvar,..
Man vet vad man handlar..antingen köper man färdiga bolag som tjänar pengar och hoppas på att dom tjänar än mer eller så försöker man hitta något missbedömt guldägg och kan få en fantastisk utväxling men kan ta lååång tid..och med givet än mer risk..men d är givet individuella bedömningar…

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -