På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Oliver..

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Dr Stock Oliver Stone 21-09-22 11:46
Dr Stock Sick 21-09-22 11:38
Oliver.. Dr Stockwolf 21-09-22 11:27
1/1
2021-09-22 11:46
Gillar dig. Framförallt eftersom du hållt på så länge och verkligen vet när saker är billig.

Du har rekat oasmia sedan 10kr, 9kr, 8kr, 7kr, 6,kr , 5 kr, 4kr, 3kr. Alltid med samma argument. Att det är billigt. Du har samtidigt hånat säljare som sålt ,att dessa bara är kortsiktiga amatörer.

Nu när jag köper härnere under 2,50 är det jag som gör fel????????????

Men du är inte ensam. Finns många signaturer härinne som agerat likadant. Lycka till. Snart flyger vi

Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Oasmia Pharmaceutical 2,138 -5,31% 2,36 -9,41%
2021-09-22 11:38
Jag har legat lång men nu börjar det bli absurt eller vad tycker du? Kommer vi gå upp 2-300% inom en överskådlig framtid tror du? Seriös fråga alltså.
2021-09-22 11:27
Din sarkasm slår d mesta..jag har hållt på med detta i 30 år..du behöver inte blanda in mig i dina sarkastiska inlägg jag vet när något är billigt till skillnad från dig som kliver in på toppen där du köper dyrt av mig..lille pöjk..

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -