På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Press

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
re: Gryden xelom 21-09-09 14:34
re RealTintin gryden 21-09-09 14:22
Press RealTintin 21-09-09 12:03
1/1
2021-09-09 14:34
Om man trycker på länken får jag bara svaret "Hoppsan, Kunde inte acceptera inbjudan".
Oasmia Pharmaceutical / Press / re RealTintin
2021-09-09 14:22
Oliktänkande uppmuntras på discord-servern, det som däremot inte accepteras och kan resultera i sparken är t.ex. otrevligheter och personpåhopp.

Joina gärna: https://discord.gg/FxaPHab6QG
2021-09-09 12:03
Ser det som grupp individer som fortfarande har insyn i bolaget o har koll på alla steg. Dem kommer inte förlora sina possitioner vid uppgång var så säker på detta.

Det som fick min bägare o rinna över var att man använt sig av ett lågvattenmärke "DI" och dess skribent. Detta för att sprida oro dessinformation o pressa kursen till dess botten? Nej det tror vi inte på?

Sedan kan man fråga sig vad Discordforat gör, sparkar ut medlemmar som inte är liktänkande, sprider missinformation, listan är lång?

Som sagt rekomenderar jag att alla skriver ner sin egen lista så att man är förberedd när dagen kommer. Helst rapporterar i detta fora.

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -