På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Ljus framtid i Alphaheix

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
P/E Karl-johan 21-05-11 15:31
Dock hoppas jag det håller sig ett tag till på denna nivå amxpoker 21-05-11 12:16
Bra info. kol 21-05-11 10:36
Ljus framtid i Alphaheix amxpoker 21-05-11 09:08
1/1
2021-05-11 15:31
Är det inte lustigt att ett företag kan halvera sitt P/E-tal utan att priset på aktien påverkas avsevärt efteråt? Undra vad som händer efter nästa rapport!
AlphaHelix Molecular Diagn. / Ljus framtid i Alphaheix / Dock hoppas jag det håller sig ett tag till på denna nivå
2021-05-11 12:16
😁
kol
2021-05-11 10:36
Mer kan inte en VD säga men det räcker väl. Kolla in säljsidan allt tunnare uppåt vilket innebär att motståndet blir allt mindre. Finns en kloss runt 1,90 sedan är det rent.
2021-05-11 09:08
Min fråga var hur ser det ut på 2 års sikt?
Svar:

Jag önskar att jag får svara dig på riktigt men tyvärr så strider det mot svensk lag.

Det kan dock vara värt att notera att de instrument vi idag har sålt för covid-19 är minst lika effektiva att detektera alla andra sjukdomstillstånd som orsakas av virus eller bakterier.

Vänligen,

Mikael Havsjö

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -