På Placera och Avanza använder vi cookies för att säkerställa funktionalitet, personalisera innehåll och annonser och för att analysera hur sajten används. Genom att godkänna accepterar du att cookies används. Läs mer och hantera inställningar

Boris johnssons enorma vindkraftsprojekt

Senaste inlägg
Rubrik Av Publicerat
Grattis NickLeeson 21-02-08 09:37
God morgon NickLeeson och alla andra! Salkin 21-02-08 07:20
God natt och hoppas på bra rapport! NickLeeson 21-02-07 21:26
Boris johnssons enorma vindkraftsprojekt Mcte 21-02-05 09:39
1/1
2021-02-08 09:37
Grattis Salkin, du satte prognosen på EBITA, vilket jag är väldigt glad för. Dock satte jag utdelningen på en SEK(0,95).

Nu kan vi nog få ordenligt med vind i seglena och borde nå upp emot 50 SEK inom kort. De som tidigare tvekat om Ratos comeback borde nu vara övertygade.

Jag gör som du och djupdyker i rapporten under kvällen och återkommer efter det.
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Ratos A 52,6 -5,73% 42,1 24,94%
Ratos / Boris johnssons enorma vindkraftsprojekt / God morgon NickLeeson och alla andra!
2021-02-08 07:20
Det var en trevlig läsning! Hoppas på en bra dag, skall nyfiket och noggrant läsa rapporten under dagen. Är väldigt nöjd över utvecklingen. Det bådar gott.
Ratos / Boris johnssons enorma vindkraftsprojekt / God natt och hoppas på bra rapport!
2021-02-07 21:26
God natt kära Ratos-anhängare och imorgon kl 7 hoppas vi på ännu en strålande rapport från Ratos.

Må 2021 bli vårt år!

Jag har 7000 aktier men kommer inte sälja några alls oavsett morgondagens utfall. Jag tror på Jonas Wiström och hans armé!
Värdepapper Senast bet. % idag Senast bet. vid publicering % sedan dess
Ratos B 48,68 -7,19% 41,42 17,53%
Ratos / Boris johnssons enorma vindkraftsprojekt / Boris johnssons enorma vindkraftsprojekt
2021-02-05 09:39
Havsutbyggnaden gynnar Ratos som är redan där?

Har du synpunkter eller åsikter om forumet? Vänligen kontakta oss på forum@placera.nu.

Marknadsöversikt

Stockholmsbörsen, OMXS30

I dag
-
Senast
-
{point.key}

Världsindex

Index +/- % Senast
DAX - -
Hang Seng - -
Nikkei - -